• ראשי
  • הודעות וחוזרים שנחסמים לדואר זבל

    החוזר מיועד למשתמשי מערכת משאבי אנוש

     

    שלום לכולם,

    מערכת משאבי אנוש מוציאה למשתמשים, הודעות אוטומטיות, כ-תזכורות על עובדים לא מטופלים, שגויי הזנה העברת כתבי מינוי לחתימה ועוד. כמו כן נשלחות למשתמשים ולעובדים הודעות דרך רשימות תפוצה פנים אוניברסיטאיות, או מחילן - מערכת הנוכחות.

    מסתבר שיש לא מעט מקרים שבהם תוכנת ה-outlook לניהול הדואר, "מחליטה" על דעת עצמה לסווג מכתבים כאלה כ"דואר זבל" וחוסמת אותן מהנמען. משמעות החסימה היא כי המיילים מאותו שולח מועברים אוטומטית לתיקיית דואר הנקראת "דואר זבל" במקום לתיקיית הדואר הנכנס. בגלל שינויים ועדכונים של Microsoft, יתכן גם מצב, ששולח מסוים שעד כה קבלתם ממנו מיילים, נחסם פתאום.

    מומלץ לבדוק באופן שוטף את המכתבים הנמצאים בתיקייה זו. בדוגמה המצורפת, ניתן לראות כי בתיקייה יש מכתב אחד:

    ניתן לסמן מכתבים שנחסמו ללא צורך, כך שלא יחסמו יותר. נכנסים לתיקייה, מסמנים את המכתב ובעזרת המקש הימני של העכבר פותחים את התפריט ובוחרים ב"זבל" כבמצורף ובאפשרות "לעולם אל תחסום שולח". במקרה של מכתבים ממערכת משאבי אנוש או רשימות התפוצה הפנים אוניברסיטאיות, מומלץ להשתמש ב"לעולם אל תחסום את תחום השולח (באנגלית – (domain ".

     

    מניסיוני, במקרים רבים שבהם עובדים מתלוננים שהם לא מקבלים חוזרים שונים או מכתבים ממערכת הנוכחות, הבעיה היא של הגדרות דואר הזבל, כך שמומלץ להשתמש באמור לא רק לגבי תיבות הדואר שלכם, כי אם גם לפתרון בעיות של עובדים שלכם.

     

    בברכה

    יואב הרמן

    מנהל Erp-Hr

    אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
    UI/UX Basch_Interactive