
שתלתם ניגונים בי אמי ואבי....(פניה ברגשטיין)
זכינו!
במסגרת פרויקט "יום תרומה לקהילה" של אוניברסיטת תל אביב,
אגף משאבי אנוש זכה לשמח את דיירי בית האבות "בית אור" בבת ים
לכבוד חג הט"ו בשבט.
אנו מזמינות אתכם, עובדי ועובדות אגף משאבי אנוש, להצטרף אלינו
לפעילות חגיגית ומהנה בנושא ראש השנה לאילנות עם דיירי "בית אור".
הפעילות תתקיים ביום שני ה-13.02.2017 בין השעות 09:00 עד 13:00.
היציאה והחזרה בהסעה מאורגנת מטעם האוניברסיטה.
יש להעביר כרטיס עובד יציאה/ כניסה בתפקיד.
אנו רואות ביוזמה זו הזדמנות לתרום מעצמנו למען האחר
ולמען אותם אנשים אשר מייצגים את השורשים של כולנו.
המעוניינים להצטרף מוזמנים להירשם בטופס ההרשמה עד לתאריך 16.1.2017.
כמו כן, נשמח לתרומת עוגות לכבוד דיירי "בית אור"
לתשומת ליבכם – היציאה לפעילות מותנית באישור המנהל הישיר
מצפות לראותכם
צוות ההיגוי
קורנליה נדלר, גוני הופטמן, ליאת סביון ודרורית אביב