מדדי שירות ותפעול
אגף משאבי אנוש באוניברסיטה פועל לשפר באופן מתמיד את שירותיו לעובדים ולמנהלים ברחבי הקמפוס. לצורך בקרת השיפור בשטח הוגדרו לכל מדור באגף מדדי שירות ותפעול. המדדים מתעדכנים מעת לעת ומהווים תשתית ובסיס לחריקה ולימוד לצורך תיקון ושיפור העבודה בעתיד.
כידוע אין סוף ליכולת ההתייעלות והשיפור בשירות וכך אנו פועלים.
להלן הנושאים הנמדדים בשנתיים הקרובות (2014-2015).
תוצאות המדידה השנתיות יפורסמו כל סוף שנת עבודה לידיעת הלקוחות שלנו- עובדים ומנהלים.
גוף מטפל |
תיאור המדד |
תוצאה רצויה |
מדור שכר |
אחוז תלושי שכר תקינים בחודש |
97.0% |
מדור פיצויים |
תיקוני חישוב פיצויים |
1.0% |
מדור פיצויים |
משך זמן לתשלום אחרי חישוב מיום הפקת טופס 161 |
שבועיים |
מדור נסיעות וזכויות אקדמיות |
סגירת התחשבנות עם חבר סגל שחזר מחו"ל ממועד העברת החומר - בקיץ תחול גלישה של כשבוע |
שבועיים |
מדור הדרכה ורווחה |
ציון של המודרכים להדרכה לרבעון |
4 |
מדור הדרכה ורווחה |
ציון שביעות רצון הממונה לאחר חצי שנה מההדרכה |
4 |
מדור הדרכה ורווחה |
זמן תגובה בין פניה לשיחה ראשונה |
יום אחד |
מדור גיוס והשמה |
משך זמן גיוס עובד מפניה עד סיכום על המועמד הנבחר. מועמד פנימי |
30 ימים |
מדור גיוס והשמה |
משך זמן גיוס עובד מפניה עד סיכום על המועמד הנבחר. מועמד חיצוני |
75 ימים |
כללי: שכר + כ"א ובקרה |
שגויי ממשק ועובדים לא מטופלים מעל 20 סבבי ממשק |
30 |
כללי: שכר + כ"א ובקרה |
עובדים הנמצאים במצב 50 – הפסקה ללא גמר טיפול |
30 |
האגף וכל יחידה בנפרד |
היעדרות עובדים |
4.0% |