קורס פיתוח מנהלים - משוב אמצע

לא להאמין, כבר עברנו חצי מהקורס... חמישה מפגשים חלפו עברו ביעף וחמישה נוספים לפנינו.

אז מה הספקנו עד עכשיו?

  • להכיר את חברי הקבוצה ולהבין שאנחנו לא לבד בתפקיד הניהולי
  • לגבש חוזה קבוצתי לעבודה המשותפת, כולל נושאים ללמידה וציפיות
  • להכין ת.ז. ליחידה שלי ולעשות zoom-out בעזרת הרצאתו של אהוד אור
  • ליהנות מיום (קר) של outdoor training (שהיה ברובו בתוך החדר)
  • להתבונן על עצמנו על ציר הסמכות ולדייק את הסמכות הניהולית שלנו
  • לחשוב יחד על דילמות בניהול עובדים וללמוד על הנעה וניהול שיטתי

מה מתוכנן להמשך? הנושאים של המפגשים הבאים:

ניהול משימות | ניהול צוות | ניהול במערכת מורכבת- השפעה כלפי מעלה וניהול ממשקים | סיכום והצגת הפרויקטים האישיים

נשמח לשמוע ממך על החוויה שלך עד כה ולקבל כיוונים להמשך.

תודה רבה והמשך למידה פוריה

​זהר וקרול

 

 

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות יש לפנות למערכת הפניות >>