קורס פיתוח מנהלים - משוב אמצע
לא להאמין, כבר עברנו חצי מהקורס... חמישה מפגשים חלפו עברו ביעף וחמישה נוספים לפנינו.
אז מה הספקנו עד עכשיו?
- להכיר את חברי הקבוצה ולהבין שאנחנו לא לבד בתפקיד הניהולי
- לגבש חוזה קבוצתי לעבודה המשותפת, כולל נושאים ללמידה וציפיות
- להכין ת.ז. ליחידה שלי ולעשות zoom-out בעזרת הרצאתו של אהוד אור
- ליהנות מיום (קר) של outdoor training (שהיה ברובו בתוך החדר)
- להתבונן על עצמנו על ציר הסמכות ולדייק את הסמכות הניהולית שלנו
- לחשוב יחד על דילמות בניהול עובדים וללמוד על הנעה וניהול שיטתי
מה מתוכנן להמשך? הנושאים של המפגשים הבאים:
ניהול משימות | ניהול צוות | ניהול במערכת מורכבת- השפעה כלפי מעלה וניהול ממשקים | סיכום והצגת הפרויקטים האישיים
נשמח לשמוע ממך על החוויה שלך עד כה ולקבל כיוונים להמשך.
תודה רבה והמשך למידה פוריה
זהר וקרול
