מהי רווחת הפרט ולמי מיועדת?

הנהלת האוניברסיטה באמצעות אגף משאבי אנוש, מעמידה לרשות עובדיה את האפשרות לפנות לעובדת הסוציאלית הארגונית מיכל שוורץ אפק, ולקבל מענה מיידי ברגעי מצוקה, משבר או התלבטות.

כל עובדי האוניברסיטה בכל היחידות ובכל הסגלים (סגל מנהלי, סגל אקדמי זוטר וסגל אקדמי בכיר),

מוזמנים להשתמש בשירות זה.

השירות ניתן גם לגמלאי האוניברסיטה.

 

תפיסת העולם של הרווחה

עובדי האוניברסיטה הם מכלול שלם המורכב מחיים אישיים, חיי משפחה וחיי עבודה.

חלקים שונים ונפרדים, אך גם קשורים זה בזה ומשפיעים זה על זה.

שינוי, משבר אישי או משפחתי ישפיעו בהכרח גם על עולם העבודה וההתנהלות בו ולהיפך.

ההשלכות עשויות להיות מורכבות ובעלות השפעה בתחומים שונים.

 

תפקידה של העובדת הסוציאלית הארגונית

לסייע לעובד בהתמודדות עם ההיבטים השונים של המשבר בדרכים שונות:

1. ליווי ותמיכה לעובד ולבני משפחתו.

2. מידע על זכויות באוניברסיטה ומחוצה לה.

3. סיוע במיצוי הזכויות לעיל.

4. סיוע לממונים ולחברים בעבודה בהתמודדות עם השלכות המשבר של העובד.

 

כיצד ניתן השירות?

כל עובד יכול לפנות לקבלת סיוע באופן עצמאי.

ממונים וחברים בעבודה מוזמנים אף הם להפנות עובדים או להתייעץ בדבר סיוע עבורם.

את הפניה הראשונית ניתן לעשות באמצעות הטלפון (6408215) או באמצעות הדוא"ל.

הפגישות עם העובדת הסוציאלית הארגונית והליווי השוטף יכולים להתקיים במקומות שונים,

בהתאם לצורך ולנסיבות ועל פי בחירת העובדים:

במשרדה של העובדת הסוציאלית הארגונית (בנין הסנאט חדר 133), ביחידה של העובד וכן גם

מחוץ לקמפוס במקומות כגון: בתי חולים, ביתו של העובד, ארגונים ומוסדות שונים וכדומה.

 

סודיות וצנעת הפרט

הטיפול בפניות נעשה תוך שמירה קפדנית על סודיות מוחלטת.

במידה ונדרש סיוע מגורמים שונים בארגון או מחוצה לו, הדבר נעשה אך ורק בהסכמה ובתיאום עם העובד.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>