אנחנו שמחות על הצטרפותך לקורס. חשוב לנו לתת מענה לצרכים של המנהלות והמנהלים המשתתפים. לכן נשמח אם תוכל/י להשיב על השאלות הבאות
תודה על שיתוף הפעולה,
זהר וקרול