טופס דיווח שינויים לעובד

החוזר מיועד למשתמשי משאב אנוש המטפלים בעובדים שהמחלקות אינן מדווחות אותם למערכת (עובדים מנהליים, עובדי מחקר וכו').

 

שלום לכולם,

 

הוספנו למערכת טופס דיווח על שינויים לעובד. הטופס מיועד לדווח על עובדים שהמחלקות אינן מזינות את השינויים לגביהם למערכת, כי אם מעבירים דיווח ידני לאגף משאבי אנוש למשל עובדי מחקר, עובדים מנהליים רגילים ועובדי שעות ביחידות שאינן מזינות את הדיווח בעצמן.

 

את הטופס מפיקים ממסך הרב מינוי, דרך "כלים" בתפריט, כמתואר בדוגמה למטה. בהפקה מתקבל טופס המכיל את כל פרטיו האישיים של העובד ועליו ניתן לרשום בעט את השינויים. בעיקרון הטופס דומה לטופס הפסקה/חידוש עבודה הנהוג באוניברסיטה. יתרונו שהוא מדפיס את כל פרטי המינוי שעליו עומדים בזמן ההפקה ואין צורך למלא אותם ידנית.

 

כאמור, טופס זה מיועד אך ורק עבור דיווח על שינויים שהמחלקה אינה מזינה אותם ישירות למערכת והוא מומלץ במיוחד עבור עובדי מחקר. עבור דיווחים המוזנים ע"י המחלקה ישירות למערכת יש להשתמש בטפסים הקיימים.

 

 

בברכה,

יואב הרמן

מנהל  Erp-Hr

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
אוניברסיטת תל אביב
P.O. Box 39040, Tel Aviv 6997801